Nye åbningstider i kundeservice og support | SikkertHjem™ Alarmsystem

Nye åbningstider i kundeservice og support

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi i en længere periode ikke har været i stand til at besvare telefonopkald og emails indenfor en tilfredsstillende tid. 

Vi helt bevidste om, hvor frustrerende det er, når man som kunde ikke er i stand til at få det svar man søger hurtigt og effektivt. 

Præcis derfor, har vi også sat et større arbejde i værk, for at få det løst. Som kunde hos os, skal du kunne forvente at få et venligt, korrekt og hurtigt svar på dine henvendelser. 

Vi er i fuld gang med at fordoble antallet af vores supportmedarbejdere. Den først nye kollega er allerede startet og flere kommer til per 1. januar 2023. 

Hertil har vi opdelt køen for private kunder og erhvervskunder, således at opkaldende ikke sinker hinanden.

Sidst, men bestemt ikke mindst, har vi besluttet at ændre åbningstiderne for vores kundeservice og support. Dette gøres da opkaldsstatistikkerne tydeligt viser os, at vi har flere opkald i formiddagstimerne og færre i eftermiddagstimerne, hvorfor vi nu tilpasser åbningstiderne, så vi sidder klar, når flest har brug for os.

 

Nye åbningstider

 

Fra torsdag den 15. december 2022 er åbningstiderne i kundeservice og support:

 

Mandag - Fredag, kl. 9-17

 

Vi fortsætter ufortrødent arbejdet med at kunne hjælpe dig endnu hurtigere og bedre.