Udskiftning af SMS-kort

Har du ikke modtaget dit nye SMS-kort.

 

I forlængelse af vores ombytning af SMS-kort, kan der opleves en lidt længere ventetid end først beregnet. 


Da vi som mange andre virksomheder, er udfordret på grund af Pandemien, vil der kunne forventes en lidt længere ventetid på leveringen af dit nye SMS-kort. 


Men dit SMS-kort er på vej!


Det er vigtigt at understrege, at dit nuværende SMS-kort IKKE bliver lukket ned, før du har modtaget det nye kort. 



Jeg har modtaget en aktiveringsmail, men ikke noget SMS-kort.


Hvis du har modtaget en aktiveringsmail, betyder det at det nye SMS-kort er blevet aktiveret i vores system og dine oplysninger er blevet gemt på det nye kort. 


SMS-kortet er hermed på vej med posten til dig og vil være fremme inden for 10 hverdage. 


Hvis du efter 10 dage, endnu ikke har modtaget dit nye SMS-kort, bedes du venligst kontakte vores support. 


Perioden på dit nuværende SMS-kort, bliver overflyttet til det nye SMS-kort.



Jeg har modtaget en forlængelsesmail på mit gamle SMS-kort.


Har du modtaget en forlængelse mail på dit gamle SMS-kort, skal du blot se bort fra denne mail og ikke gøre yderligere. 



Hvis du har forlænget det gamle SMS-kort, der nu skal udskiftes.


I tilfælde af at du har fået forlænget det SMS-kort, som skal udskiftes, bedes du venligst kontakte vores support.




Hvis du har skiftet adresse.


Hvis du har skiftet din adresse og afventer modtagelse af det nye SMS-kort, bedes du venligst kontakte vores support.



Vores tekniske support kan træffes mandag - fredag fra kl. 10-18 på telefon 36 96 95 00. 


Har du nogle spørgsmål, som du ikke har fået svar på her, er du meget velkommen til at kontakte vores support på support@sikkerthjem.dk eller ringe til vores tekniske support. 

 

 

Du ønskes en god og sikker dag. 


De bedste hilsner 

SikkertHjem™